30 mei 2017

Kandidaatstelling Gemeenteraadsverkiezingen 2018 in Papendrecht

Het afdelingsbestuur maakt hierbij bekend dat PvdA-leden zich vanaf heden tot en met 18 september 2017 kunnen aanmelden als kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 in de gemeente Papendrecht.
Je kunt je aanmelden door een email te sturen naar ondergetekende; Peter Segers (afdelingssecretaris) op emailadres “[email protected]”.

In de aanmelding als kandidaat moet je de volgende zaken vermelden: naam, adres, emailadres en telefoonnummer. Plus jouw motivatie om je kandidaat te stellen. Daarbij graag een curriculum vitae voegen met jouw opleidingen, (werk)ervaringen binnen en buiten de partij en eventuele andere relevante zaken.

De minimale voorwaarden voor aanmelding zijn: * Lid zijn van de Partij van de Arbeid. * Geen contributie-achterstand. * 18 jaar of ouder. * Woonachtig in Papendrecht of daartoe bereid na plaatsing op de kandidatenlijst.

Interesse in het raadslidmaatschap? Je kunt informatie opvragen bij ondergetekende op bovenstaand emailadres of op 06-22570118. Dit betreft de profielschets van het PvdAraadslid en verdere informatie over deze procedure. Na aanmelding ontvang je deze informatie sowieso plus een bevestiging van jouw kandidaatstelling.

Leden kunnen ook andere leden of personen die zij geschikt vinden aanmelden of aanbevelen. In dat geval krijgt de betreffende persoon hiervan van ons een bericht.

Papendrecht, 26 mei 2017

Namens het afdelingsbestuur PvdA afd. Papendrecht,