8 maart 2015

7 maart 2015 PvdA on tour

Wat hadden we er een prachtig weer voor vandaag, voor de eerste van twee zaterdagen waarop de PvdA on tour is door de Drechtsteden in aanloop naar de verkiezingen van 18 maart aanstaande. Op 7 maart werden o.m. Sliedrecht en Papendrecht aangedaan.

IMG_0029

Rond de klok van 11:30 werd de rode tourbus enthousiast ontvangen door Team Papendrecht (fractie, leden van het afdelingsbestuur én lokaal Waterschapskandidaat Hawar Mouhiddine) en werd het contact met de kiezer gezocht op Markt en Meent. Naast veel regionale partijleden (bij voorbeeld wethouder Floor van de Velde uit HIA) was ook Tweede Kamerlid Astrid Oosenburg aan boord van de bus en klaar om met de Papendrechters in gesprek te gaan.

foto 1

Vanaf 12:30 mochten wij ook landelijk partijvoorzitter Hans Spekman in ons midden verwelkomen en ging het gezelschap richten Leerwerkbedrijf Frittella, om dit mooie Papendrechtse initiatief bij de tourende PvdA’ers onder de aandacht te brengen. Na een goed half uur was het tijd voor de karavaan om verder te trekken.

foto 4